Get Adobe Flash player

postheadericon Opis zajęć

ABT - Atak na brzuch i pośladki - ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające dolne partie ciała, główny akcent w tej formie gimnastyki położony jest na brzuch i na mięśnie nóg (biodra, uda, pośladki, łydki). Jest to trening przeznaczony dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha i talii oraz mięśni nóg, pośladków i bioder. Ze względu na intensywną pracę nad jedną partią mięśni, nie jest wskazany dla osób początkujących. Zajęcia te są również niezastąpione dla panów, chcących uszczuplić mięsień piwny i pięknie wyrzeźbić brzuch.

AEROBOX & SHAPE– system ćwiczeń o zmiennej intensywności, oparty na elementach sportów walki, będący połączeniem uderzeń i kopnięć w rytm muzyki, połączony z ćwiczeniami wzmacniającymi. Trening poprawiający ogólną wydolność organizmu, wytrzymałość, szybkość i koordynację ruchową.

Aktywne 50+ - to zajęcia adresowane do seniorów. Zaczynają się od rozgrzewki z prostą choreografią, następnie przechodzą do ćwiczeń ogólnorozwojowych, wzmacniających i kształtujących całą sylwetkę, kończą się zaś ćwiczeniami rozciągającymi i relaksującymi. W trakcie ćwiczeń akcent położony jest na osiąganie szybkich rezultatów i poprawę jakości życia już po kilku tygodniach uczęszczania. Intensywność zajęć dostosowana do możliwości ćwiczących.

BASIC STEP - zajęcia przeznaczone dla osób początkujących. Wykorzystuje się na nich proste kroki, których wykonywanie wpływa na polepszenie koordynacji oraz pamięci ruchowej, natomiast średnia intensywność zajęć służy spalaniu tkanki tłuszczowej. Zajęcia wzmacniają mięśnie łydek, ud oraz pośladków.

BODY SHAPE - zajęcia, których celem jest wzmocnienie i rzeźbienie głównych grup mięśniowych. Do ćwiczeń wykorzystuje się ciężarki lub taśmy. Średnia intensywność zajęć służy spalaniu tkanki tłuszczowej. Zajęcia zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych.

BODY & STRETCH - ćwiczenia kształtujące i wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe połączone z ćwiczeniami rozciągającymi i elementami Jogi. Zajęcia dla początkujących i zaawansowanych.

CROSS - to trening wytrzymałościowo-siłowy, którego celem jest uzyskanie lepszej sprawności fizycznej całego organizmu. Kształtuje wytrzymałość, siłę, elastyczność, spala tłuszcz, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, poprawia ogólną sprawność i kondycję. Wykorzystuje się w nim, różnego rodzaju sprzęt (skrzynie drewniane, liny, piłki lekarskie, kettle, taśmy, sztangi, skakanki itd.).  Duża intensywność ćwiczeń o różnym stopniu zaawansowania.

JOGA - jest to unikalny system ćwiczeń ciała, umysłu i ducha. W zajęciach wykorzystywane są elementy gimnastyki pilates oraz jogi. Zajęcia adresowane są do wszystkich, niezależnie od wieku i kondycji

PILATES PIŁKI - bezpieczne i efektywne ćwiczenia oparte na metodzie Josepha Pilatesa, których celem jest wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Wykorzystanie piłek znakomicie poprawia koordynację ruchową, równowagę i propriocepcję, odciążając przy tym kręgosłup oraz stawy obwodowe. Polecane dla osób na każdym poziomie zaawansowania oraz osób starszych, kobiet w ciąży, po porodzie jak również cierpiących na bóle kręgosłupa. Pilates Piłki to doskonały pomysł na poprawę samopoczuciaJ

POWER SHAPE - Zajęcia bez choreografii, charakteryzujące się zmienną intensywnością ćwiczeń, zbudowane na zasadzie interwałów. Część „cardio”, czyli intensywne spalanie w miejscu (trucht, pajace, skakanka itd.) przeplatana jest z częścią „shape” (przysiady, wypady itd.). Celem treningu jest wzmocnienie i ujędrnienie mięśni ud, pośladków oraz brzucha, a także pleców, ramion i klatki piersiowej. Zajęcia te pomagają w redukcji cellulitu.

REHA PILATES - zajęcia specjalistyczne, oparte na ćwiczeniach według metody Josepha Pilatesa. Znakomite dla osób z wadami postawy, przewlekłymi bólami kręgosłupa, chorobą zwyrodnieniową stawów obwodowych. Mogą stanowić formę kontynuacji ćwiczeń dla osób kończących rehabilitację. Jest to forma treningu, która poprawia stabilizację kręgosłupa, uczy nawyku utrzymania prawidłowej postawy ciała, minimalizuje skutki przeciążeń narządu ruchu, zmniejsza ryzyko kontuzji, łagodzi bóle pleców oraz poprawia ogólny stan zdrowia. W przypadkach terapeutycznych ćwiczenia są modyfikowane pod kątem indywidualnych potrzeb ćwiczących.

STEP - zajęcia choreograficzne, prowadzone na stopniach. Trening o średniej intensywności, spalający tkankę tłuszczową. Dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

STEP & SHAPE - Zajęcia o zmiennej intensywności. Pierwsza część zajęć to łatwy układ choreograficzne na stepie, resztę tworzy wzmacnianie poszczególnych partii mięśniowych. Intensywność treningu dość wysoka. Zajęcia dla osób zaawansowanych, jak również dla początkujących.

TRENING FUNKCJONALNY – system ćwiczeń, którego podstawą jest funkcjonalność ruchu, czyli możliwość jego wykorzystania w życiu codziennym. Celem treningu jest ogólna poprawa sprawności mięśni całego ciała przez pracę w wielu płaszczyznach, przy współpracy mięśni głębokich i globalnych opartych głównie na działaniu taśm mięśniowych, a nie trenowaniu mięśnia przez ćwiczenia wyizolowane. Trening korygujący postawę oraz przywracający równowagę mięśniową. Zajęcia przeznaczone dla osób średniozaawansowanych.

ZDROWY KRĘGOSŁUP – zajęcia o bardzo łagodnym charakterze, przeznaczone dla wszystkich niezależnie od grupy wiekowej, zwłaszcza dla osób mających siedzący tryb pracy. Celem zajęć jest  zapobieganie problemom z kręgosłupem, wzmocnienie mięśni odpowiadających za prawidłową postawę i chroniących kręgosłup, likwidowanie przykurczów mięśni przykręgosłupowych.

ZUMBA - połączenie tańca i aerobiku, inspirowane latynoskimi rytmami. Zumba jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje i ujędrnia sylwetkę oraz poprawia kondycję. W trakcie zajęć można spalić jednorazowo ok. 600-800 kcal, wyrzeźbić ciało i odstresować się. Sekwencje kroków pochodzą z tańców takich jak: merengue, salsa, Łumbia, reggeatown, flamenco, samba, taniec brzucha i wiele innych. Są przyjemne i łatwe do wytańczenia, Zajęcia dla wszystkich bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych.

 

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Wiecej szczegolow w naszej "Polityce Cookies"polityka prywatnosci.

Akceptuje pliki Cookies.

EU Cookie Directive Module Information